چند رباعی

بمب ساعتی 

این قلب که عقل لعنتی کار گذاشت

در سینه من موقّتی کار گذاشت

عشق آمد و جای قلب در سینه من

یک بمب بزرگ ساعتی کاز گذاشت

زخم 

این زخم نبستنی است ، لطفاً آرام

از درد نرستنی است ، لطفاً آرام

روی دل من به خط ّ خوانا بنویس

این بسته شکستنی است ، لطفاً آرام

دل 

هوای دشت بی صبری دل من

دچار حالتی جبری دل من

و شاید اندکی امشب ببارد

                                    کمی تا قسمتی ابری دل من 

 

 

 

اگه نظر بدین به خدا گناه حساب نمیشه  ،  دل جوون مردمو شاد می کنید 

نظرات 2 + ارسال نظر
ج . ص . غافل شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://hafez12.blogsky.com

اینطور بر میاد که دانشجوی ادبیات باشی وبلاگ باحالی داری سر بزن....

سلام
یه ذره اشتباه کردی
من دانشجوی دامپزشکی هستم
تخصصم کامپیوتره
یه ذره هم شاعرم

بهنوش یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری با شعرهای خوب و خواندنی دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد