لیلی و مجنون ۲۰۱۰

دوباره شد شب و من بی قرارم..........Connect کن , زود بیا , در انتظارم

بیا من آمدم پای
Messenger .......... شدم مسحور آوای Messenger

بیا
Hard دلت را ما ببینیم ................گلی از گنج Home Page ات بچینیم

بیا
Icon نمای بی نشانم ..................که من جز آدرس Mail ات ندانم

بیا امشب کمی
Online باشیم............و تا صبحم کمی Sun Shine باشیم

بیا ((انگوری)) ما بی تو غش کرد..........و حتی
Hard Disk اش هم Crash کرد

بیا ای عشق
DotCom عزیزم .........به پای تو W ها بریزم

مرا در انتظار خویش مگذار....... ......و پا زاندازه آن بیش مگذار

بیا ای حاصل
Search جهانی .......... بیا اجرا کن آن File نهانی

بیا در دل تو را کم دارم امشب.......... حدودا 100 مگی غم دارم امشب

اگر آیی دعایت می نمایم.................. .دعا تا بینهایت می نمایم

اگر آیی دعای من همین است............. و یا نقل به مضمونش چنین است:

مبادا لحظه ای
DC شوی یار.............جدا از پای آن PC شوی یار

مبادا نام ما را پاک سازی................ .و کاخ آرزو را خاک سازی

بمان تا جاودان اندر در من ................ بمان تا حل شودهرمشکل من

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

ذوق ادبیت منو کشته .خیلی با حال بووووووووووووووووووووووووووووود.فکر کنم اولین کسی هستم که نظر میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد